Monday, February 21, 2011

X-tivity On Weekend.....Berfoya-foya Sentiasa

Weekend ni saya memang cuba menghabiskan masa secara total. Aktiviti bermula seawal 8 pagi. Aisssshhhhh.... apa la mau buat seawal pagi itu. Ini semua angkara teman-teman seangkatan yang cuba mencari keriangan di bumi UKM....So, malas mahu cakap panjang. Apa kata korang layan jer:



~posing sebelum mula kerja~
muka masih cun time nie


Best sangat dapat minum 


~pose istimewa untuk peminat setia~ hahaha


~penat menyapu hutan~
mengalahkan rumah agam lagi penatnyer
rumah sendiri pun aku tak rajin macam nie


~anak petani duduk bersembunyi di belakang~


~bertapa di balik pohon besar~
padahal baju aku dah tersangkut kat duri pokok tu


~pic kenangan bersama teman sekerja~
Belakang kiri: Shamin, Shahrul, Akmal & Arrabe'
Depan kiri: Tiqah, Shikin & Ummu


Dah penat bertugas membersih hutan di pagi hari. Petang adalah masa untuk beriadah dalam kesejukan.
Padahal, badan dah penat cam nak patah tulang, tapi masih sanggup berenang....
Bile dah sampai kolam dh jadi macam ikan duyung tak cukup air la pulak



~Posing mermaid~



Panas matahari menyilaukan mataku


~Awan paling cantik yang aku pernah tengok petang tu~
Macam aurora siap ada rainbow lagi
Rasa macam tak percaya la pula

You might also like:

Related Posts with Thumbnails