Monday, August 2, 2010

iNtRoDuCe mY LoVelY SuWeeiY & HeR sWeeT HearT


Salam buat semua...saja jer nak memperkenalkan ahli keluarga baru.
Suweeiy ini sebenarnya tidak begitu disukai oleh abah saya dulu. Tapi entah macam mana sekarang ni jadi buah hati abah la pula.... Kalau tak dulu mesti kena marah dengan abah hari-hari. Sebab abah kata dia ni gatal. Setahun berapa kali ntah dia dapat anak. Well...apa pun sekarang dah jadi kesayangan abah. Sanggup tu keluar balik untuk beli makanan Suweeiy  sebab dah habis walaupun baru balik dari kerja. Ok....sekarang Suweeiy baru dapat anak lagi.... tapi  I dunno la siapa 'bapa' kepada anak-anak dia. I tengah fikirkan nama untuk diberi kepada sweety tiga ekor tu...hahahaa.... I got new anak.. I mean anak kucing okey..


Suweeiy & JOe,Jie n Jue

Pas nie nak cari colar la untuk diorang...hahaha....Lurve them sooooo much


Jie & Jue
Sibling LoVe



Joe witz Love Muahkzzzz =)

You might also like:

Related Posts with Thumbnails