Wednesday, January 28, 2009

shopping2!!!!


daripada bahagian belakang

daripada bahagian depan
At first tujuan utama aku g shopping ngn mamakt Jusco Bukit Tinggi tu nak beli da new handbag sebenarnya. Tapi at last aku g beli lak benda alah nie. Itu pun lepas dekat 30 minit aku belek2 handbag ttp xder yang aku berkenan. Pastu g belek bahagian kasut lak dekat 30 minit gak....
Secara total dan kesimpulan penuhnya aku telah menghabiskan dekat 1 jam utk membelek benda dengan hasilnya hanya satu barang jer yang aku beli. ttp x per janji hati aku puas n kasut nie comfortable sesgt ngn kaki aku........hahahaha...boleh lari-lari.

4 comments:

  1. ni buatan malaysia ker luar negara nie!!! huhuhu

    ReplyDelete
  2. amboi kak shikin...shoping sakan ke cuti nie...huhuhu

    ReplyDelete
  3. amboi kak shikin...shoping sakan ke cuti nie...huhuhu

    ReplyDelete
  4. of course y not......tyme cuti nie la nk membeli-belah sesakan nyer.... kt ganu mana lah i nk cari benda alah nie...ahakzzzz jgn marah org ganu.

    ReplyDelete


You might also like:

Related Posts with Thumbnails