Sunday, February 21, 2010

Hujan>>>>

Semenjak dua menjak nie dh mula hujan kembali.
Nak katakan musim tengkujuh rasa macam dah
habis dah. Barangkali ini adalah sisa peninggalan
tahun lalu agaknyer...

21/2/2010
Aku dah mula rasa malas kembali nak bergerak ke
makmal. Bila lah agaknyer segalanya nak berakhir
dan tamat di situ... Serasa hati aku hidup macam dah
jadi mayat bergerak jer. ='( Yela mana tak nyer,
tiap-tiap hari dok berulang dari makmal jer.
Jeles tau tengok orng lain dah dokrehat n just tulis thesis jer.
Aku lak still lagi terkedek-kedek ngan eksperimen yang
tak pernah sampai ke hujung.

( dalam kepala nie rasanya macam ada sesuatu yang hendak dijalankan tapi apa ek? Nantilah aku fikirkan dulu jap. Heheheeh =). Untuk yang tersayang doakan kesejahteraan saya yer...Amin)

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails