Monday, March 8, 2010

tHe SuN & MoOn iN mY LiFe =)



Rere.. tetiba datang bilik. (Ait... apsal tetiba datang bilik nie?). Bermain 1001 persoalan dalam kotak fikiran. Wait a minute, do my brain shape like a box? NOOOO..... Hehhe...


Rupe-rupenyer Rere nak ajak saya g teman dia jalan-jalan menjengahkan kepala di gerai-gerai untuk Program Usahawan. Ok, alang-alang saya pun kebohsanan dalam bilik yang sempit ini. Maka, bersetuju dengan sepenuh hati untuk teman Rere.... Oh Rere sayang... thank for inviting me to da nite walkz...... yezza =). Esok g shopping together ek dear..




Jalan-jalan dengan penuh senyuman... At sudden, SHIKIN!!!! aiyooo....Luqman rupernye. Adoyai, cam gini ker caranyer dia menarik customer ke gerainya. Oh, sorry Luqman...I dah immune dengan ayat pujuk rayu penjual nie.hehehe....Ronda-ronda lagi. Finally, my eye cannot move. Rere.....cantiknyer clutch putih tu. Nak beli.... tangan dok gatal membelek-belek clutch tu. Buka then tutup balik. Pas letak , pegang balik. Ish.... susah ni. (tapi setelah di belek untuk beberapa kali). Tak per la kak...saya tengok jer.( Mau tak berapinyer taukey kedai tu). Sorry la, rupernye clucth tu banyak benor kerosakkannya. I tak nak rugi...hehhehehee.




Penat jalan, lepak sekejap di bangku. Untuk melepaskan lelah seketika. REHAT SEBENTAR BERSAMA KIT KAT. Mula bercerita. Wahhhh... perempuan biasalah, lepas satu cerita we need to move to another story.....cewah...gossip sikit je. Bukan mengumpat orang tau =). Tetiba masuk cerita bab parents....(starting to emo skit). Adoi, tak leh control la pula......nangis la juga sikit. Tetiba rindu kat mama ngan abah meluap-luap. Mama...nak balik umah.. ='( sobsobsob.




p/s: Benda pertama dan benda terakhir yang saya nak dalam hidup ni adalah, andai kata Allah s.w.t nak ambil nyawa saya. Saya harapkan saya dapat membahagiakan mama ngan abah serta mampu menjadi anak yang terbaik dan mampu dibanggakan. =) Mama , abah.....moga Allah akan letakkan kita dalam golongan orang yang beriman dan terpelihara dari dunia dan akhirat. amin. I'm so proud n happy to be your daughter. You are mY sun n mOoN forever. =)





Tanpa mereka, saya umpama suatu alam yang suram, kelam, sunyi dan gelap tanpa sinar kebahagiaan. Saya mampu kehilangan insan lain dalam hidup saya. Namun, untuk kehilangan mereka umpama nyawa saya telah diragut dari jasad saya sendiri. Saya masih belum bersedia untuk itu.....

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails