Monday, April 12, 2010

biLe cY-kYn keTandusan Idea...

Inilah kerja si cY-kYn bile dah kebohsanan dan ketandusan idea. Sebenarnya pic nie dah agak lama berada dalam simpanan saya. Tapi sambil-sambil selesaikan assigment. Saya pun mula menjadi pencori sekejap...Mecuri masa jer pon. Hahaha...... Maka marilah menikmati hasil kerja tangan saya yang merangkap hasil buah tangan saya.COME ON BABE...yeah!!!


Lokasi: Pulau Pinang di Pulau Rendang
Tarikh: Tahun 2009
Acara: Latihan Praktikal
(Picture ni saya ambil waktu pagi dari puncak bukit sebelum masuk kerja)
--- damn gorgeous....cewah perasan sendiri la shikin. padahal main snap jer guna kamera digital benQ tu---


Lokasi: Pulau Bidong (tmpat UMT)
Tarikh: Tahun 2008
Acara: Latihan SCUBA bersama bebudak Kelab SCUBA
Model: Miss Ruby
(Picture nie snap waktu senja di Bidong, awan-awan nampak best sangat)
---gorgeous, perasan algi sekali. Tapi dalam pic ni Ruby nampak cam dewi sikit. Macam dia tangah hold the light with her own hand)


Lokasi: Setiu Wetland
Tahun :2007
Acara: Kerja Lapangan Prinsip Ekologi
(Cuma saya jer yang tak termasuk dalam picture nie. Sebab kena jadi camera woman.)
--- This picture look soooo old and too much memory. This is our first year memory---
Muka semua muda dan tak berapa nak terurus sangat pon
Oh year.. yang pakai baju putih dan nak mencapai tangan budak lelaki yang kecik tu adalah pensyarah pertama yang saya kenal sewaktu di tahun satu. Nama beliau adalah Dr Jamilah a.k.a Cik Jam (tu nama manja kami untuk beliau). We love her sooo much. WHy? ermm...because she sooo cool and supporting person.


Will try to upload another nice picture on future. Cannot wait for that moment. Oh please .... cy-kyn tolong la bawak bersabar kerana sabar itu sebahagian daripada iman. Haish....~~~~ =)

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails