Friday, June 25, 2010

BiCaRa Lelaki 2

Hehehehe ......   =)

Suke rasa hati meminjam dan menyelitkan kata-kata teman lama ini. Siapa lagi kalau bukan bicara teman lama yang baru saja saya gunakan baru-baru ini. Mungkin kerana dia kini berada dalam frasa zaman lovey dovey nya..maka apa salahnyer saya pinjam ayat-ayatnyer. Walaupun ayat ini kelihatan biasa kita dengar dibicarakan oleh ramai insan. Tapi kalau kita selami maksud ayat ini sekurang-kurang dapat memberi satu kekuatan dan penawar jiwa...


"If YOU love something, let it go.
If it comes back to YOU, its yours FOREVER.
If it doesn't, then it was never meant to be."


-Mohd Fitri Ahmad-


Tetiba saya terasa diri saya ni semacam telah bertindak seperti konsultan la pulak....Ok...lepas nie siapa mahu meluahkan masalah dan bercerita boleh bercerita kepada saya..HAhahah meh la datang.

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails