Wednesday, August 4, 2010

Pesanan Faizal Tahir Yang MenYentuh Jiwa ----@




Ok masa bekerja kita harapkan dapat rehat dengan sepuasnya, tapi bila dah terlebih rehat terasa macam dunia ni dah nak sampai kepada peghujung penghidupan jer. Maka mulalah badan ni akan bertindak untuk melakukan sesuatu. Kadang-kala aku banyak sangat yang aku nak buat dalam hidup ini. Semua benda kalau boleh nak di buat. Tapi teringat balik pesanan Faizal Tahir...anda kenal siapa Faizal Tahir. Kalau tak tahu mari saya tolong bagi tahu........ Faizal Tahir tu abang kat tempat kerja saya yang duk join kerja promoter perfume skali tu. Rambut dia sedikit serabai..Hahahaha...Oit shikin kamu sudah hilang ingatan ker apa? Orang lain boleh lah tipu tapi nie kalu Faizal Tahir mahu mati kamooo kena belasah dengan
Faizal Tahir's Fans yang ramai tu... Ok..ok.... saya minta maaf... Ala..abang Faizal Tahir yang hensem tu dan bersuara emas tu..amacam, puas hati? Puas hati la tu....ala~~~~ jangan nak tipu la...saya nampak awak senyum bila saya cakap macam tu...sebab awak suka dia kan..macam kawan saya Si Cimoy tu... =) Ok tipu lagi saya pon minat kat die gak ok...ngheeeeee~

Pesanan Faizal Tahir bebunyi begini: (Advise ni sebenarnya untuk Adi yang dalam Program Mentor 4 )


~kan best kalu ada rambut cam gini~
abg faizal kite tukar rambut la...hahahhahaha =)


Kita selalu melihat ramai orang yang ingin tahu dalam pelbagai perkara, bererti dia cuba menjadikan dirinya serba boleh (master)dalam pelbagai perkara. Tapi perkara itu TAK BERMAKNA kecuali dia mencari sesuatu yang di minatinya dan benar-benar sesuai dengan dirinya serta memahirkan diri dengan perkara tersebut. Maka perkara itu akan menjadi sesuatu yang BERMAKNA dalam hidupnya.

-Faizal Tahir 2010-

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails