Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Play

I LoVe to Play....You LoVe to Play
&
WE LoVe to Play
(did you agree with me)

hahaha......ok cikin stop from being too over-confident.
Tapi saya tahu awak semua setuju dengan statement saya. Jadi siapa yang setuju sila buat goyang pinggul Inul =)

Awak suka DiGi iPhone 4? kalau orang tanya awak soalan tu. Apa jawapan yang akan awak berikan?
Saya akan jawap mestilah saya SUKA!!!!!! Tapi kenapa? ermmmmmm.
Sebab saya SUKA pada APLIKASI yang terdapat pada DiGi iPhone 4

Nak tahu aplikasi mana yang paling saya suka? Heheheh =) =P
Pilihan utama saya ialah APPS FOR THE GREAT OUTDOORS
memang mantap........sebab aplikasi ini banyak membantu saya sewaktu melakukan aktiviti di luar.
Orang bijak pandai sering berkata....kita tak akan tahu apa yang akan kita hadapi diluar sana.
Jadi, lebih baik sediakan payung sebelum hujan......=)


Apa yang membantu di dalam APPS FOR THE GREAT OUTDOORS?
Lests check it out

Find Your Way

Butterfly Collection

Surf Report

Knot Guide


Kami tersesat di dalam hutan...kerana itu mereka semua cuba mencari arah dengan memanjat pokot...=P
Maka dengan kewujudan FIND YOUR WAY [ACCUTERRA] tidak perlulah mereka memanjat pokok lagi.
[oppssss.......maaf bad,abe,amir & leo sebab mempromosikan wajah anda]


Tahu tak apa nama spesis ini???
erm...maka kerana itu dengan applikasi dalam DiGi iPhone 4
BUTTERFLY COLLECTION
anda akan dapat mengetahui jenis-jenis serangga cantik ini.

Kehidupan yang sentiasa buat kerja luar nie memerlukan kita untuk mengetahui keadaan semasa alam semulajadi. Maka itulah gunannya laporan cuaca dan suhu seperti di dalam aplikasi SURF REPORT.
Dengan kata lain.....anda tidak akan lagi keseorangan...=)

Setiap aplikasi DiGi iPhone 4 adalah teman setia anda di saat gembira dan juga berduka...
So cheer up dear..!!!
JUST BEAR IN YOUR MIND WITH APPLICATION FROM DiGi iPHONE 4
YOU ARE ABLE TO ENJOY AND PLAY IN YOUR LIFE TO
THE MAXIMUM STAGE...=)

i LURVE an iPHONE....so much.




No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails