Friday, December 17, 2010

JIPABAN--MY 2010 SANTARINA

"Merry Christmas" 


Selamat Hari Krimas buat semua penganut Kristian......Neway, I memang penyibuk because still interupt this contest even I bukannya sambut Krismas. Tapi siapa kisahkan???? We are MALAYSIAN!!! We celebrate every single event in this peacefull country. 



Bila dah nampak contest ni....I pun nak join juga untuk memeriahkan suasana yang memang I tau dah cukup happening. Lepas tu, I terus pergi melawat Website JIPABAN untuk mencari item yang berjaya menyentuh hati saya ni. Tak pentingkan harga sesuatu benda yang kita ingin berikan kepada seseorang ,asalkan item tersebut dapat menyentuh hatinya sehingga terharu.


Setelah berjalan sehingga kaki I begitu lenguh dan naik kematu. Okay stop making an action.... padahal I cuma klik tetikus ni untuk memasuki kedai-kedai di JIPABAN dan melakukan segala survey yang sempurna.



FINALLY......ting!

Bila I masuk ke dalam Green Poppies mata I terus terpegun.Dalam hati berkata inilah hadiah yang I cari-cari.
I nampak Day By Day Vintage Dairy......wahhhh memang cantik sangat.....just in right size, cute, funky & yang paling penting senang dibawa ke mana sahaja. Dalam erti kata lain mudah untuk disembunyikan dari mata-mata yang berniat jahat untuk mencungkil rahsia [hide and seek]. I suka dua warna sky blue & camel. Really hope to give one of them to my bestfriends since primary school. Untuk I gaya vintage hasil rekaan diari ni memang sesuai sangat untuk menyimpan memori kehidupan seseorang. Vintage is cool...Vintage is style...waaaaaa, I really want this sweet dairy for me and my BEST FRIEND 
Nor Wahida Nasaruddin.
 I nak dia tahu betapa berharganya segala kenangan dan pengalaman dalam hidup ni. Walaupun kenangan itu pahit atau manis. Segalanya akan menjadikan manusia semakin matang dan tabah. I harap dia akan tulis dan simpan segala kenangan dalam hidup ini di dalam diari yang I ingin berikan pada dia.

Moga pada suatu saat nanti selepas berpuluh...puluh...puluh  tahun dia mampu membaca diari tersebut sambil tersenyum dan bercerita tentang pengalaman hidupnya kepada cucu-cucunya dengan bangga. Really hope that.



My bestfriend akan tulis memori bertemankan cute yellow duck
gheeeeee....~~~

Ida boleh selitkan nota penting dan pen bersama =)



Saiz sebesar tapak tangan memang mudah dibawa bersama
Ida.... I know you will love this one
This is our world

MERRY CHRISTMAS WORLDZZZZ!!!!


No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails