Monday, March 1, 2010

100 wishes I wAnT to sHaRe witZ YoU =)

Hari ni mata dh ada eye back...adoyai!! ( menjerit dalam hati kalu macam ni confirmla aku akan jadi gothic lak lepas nie). Mula berpikir2 sambil merewang esok nak buat apa ek... macam biasa la kot. Dah nama pun final year student. Nyawa pun dah macam nak final juga. Senyum lagi sendirian. Apa la yang aku syok sangat nie. =)

Oh yea... sebenarnye tak ada apa pun yang syok sangat. Maybe pekenan pulau tu masih lagi tak dapat lepas kot, so sebab itu lah aku asyik dok senyum sensorang. Biasanya malam-malam macam nie confirm aku tengah dok kira bintang di langit. Manalah tau kot-kot tetiba jer shooting star jatuh dari langit (dapatlah buat hajat).

Hahaha... nak buat hajat apa yer..... ermmm...
Hajat pertama: mogalah aku dapat jadi kaya cepat. (dapatlah langsaikan utang cepat-cepat sikit. Pastu bolehlah bawa mama ngn abah jejalan merata dunia)
Hajat kedua:moga aku cepat dapat buah atie yang baik atie dan dapat berhidup dengan bek...( gelak guling-guling sendirian)~~~~ (cakap dalam hati: ada ker orang nak? aku rasa mcm lawak la pulak)
Hajat ketiga:moga aku dapat grad dengan baik dan sempurna dengan kenangan yang terindah.
Hajat ke-4: Moga dapat travel da world..... (pak cik pilot bawak la sya naik flight skali).
Hajat ke-5: Moga dapat naik kuda yang real...(penat dah naik kuda yang kena masukka duit RM1 tu. Korang pernah nek tak.
Hajat ke-6: Moga dapat jadi anak yang terbaik untuk mama ngan abah
Hajat ke-7: Moga insan di sekeliling akan sentiasa bahagia =) ..... sayang korang sume

Adoiyai... banyak la pulak hajat aku ni...yang selebihnya ada dalam dairi yang tersimpan kemas... Wooo, segala macam rahsia aku sumbat dalam tu. Menyampah lak org len baca impian aku yang apa2 ntah.

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails