Saturday, March 6, 2010

DuNNo wHicH GuY sHould I cHooSe.... =O??

Oh tidak.....!!!! saya cintakan lelaki ini tapi saya mahu lelaki yang lain. Saya rindukan lelaki ini tapi saya masih melihat kepada yang lain. Apakah yang harus saya lakukan? Perasaan saya benar-benar berbolak-balik saat ini. Rasanya saya seperti kehilangan arah dan hala tujuan dalam hidup ini.Tolonglah saya.

=) sebenarnya pada saat ini saya sedang cuba untuk menyiapkan sebuah skrip cereka. Saya pastinya memerlukan bantuan kalian untuk menyiapkan skrip tersebut secara sempurna. Bantuan dari anda semua pastinya amat saya hargai...( cewah terasa macam sopan sangat la pulak).

Tema: 1 Malaysia yang memaparkan realiti kehidupan yang sebenar.
Masa: merangkumi 110 minit

Saya cuba untuk mereka sebuah skrip cereka berkaitan kisah percintaan dan kehidupan seorang gadis kacukan dengan seorang juruterbang (pilot). Cube untuk mewujudkan kisah yang unik, pelbagai, melibatkan pelbagai kaum dan bangsa di malaysia serta yang paling penting mampu memberikan kesan dan pengajaran dalam kehidupan.

Pada pendapat anda bagaimankah seharusnya jalan cerita skrip ini jarus dikembangkan?
Saya harap anda dapat membantu saya untuk mengembangkan skrip ini dengan lebih baik, matang dan berkesan =).... terima kasih.


Oh ye.... seandainya anda sendiri turut berminat untuk menulis skrip.Anda bolehlah mendapatkan info yang seharusnya di http://www.finas.gov.my

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails