Friday, March 5, 2010

My Memory.... Mr. L.I.P.A.S

Date:4/3/2010
Location: Rehans' room
Time:11.00pme

aaaaa.....best gak layan movie KAMI tadi. saya siap menitiskan air mata la sikit (sedey tengok abu mati.tapi banyak pula mulut abu ni time nak mati pun)...tapi sikit jer saya nangis. tak boleh banyak-banyak, nanti tak cool dah saya nie. "rere, i lapar la. jom kite beli burger jom." Dengan muker innocent dan selenge...saya pun cuba memujuk rere untuk teman saya. Ala~~~~ bosan la g tunggu abg burger tu wat burger sensorang. Elok lepas saya capai tudung dan pakai. Tetibe....ARGHHHHH!!!! saya bendi dia. Bile masa la pula di en.lipas nie munculkan diri.

Yang sengal nyer si en.lipas nie die boleh terbang. Hahahaha...you know what da best thing. Saya ngan rere yang berani ngan banyak binatang nie boleh pulak la menjerit2 ayu. sengal betul (rere siap pegang penyapu lg nk belasah benda alah tu). Lastly, nasib bek la dia sempat menyorok. Lantak la dia nak dok mana pun. Jangan muncul lagi saya sudah la.

Date:4/3/2010
Location:my room
Time: Sleeping time

"Apasal la si Yaya nie pegang tangan saya jer. Tapi apsal la tangan dia ni lain macam jer." tetiba mata terbuka mimpi rupanya. Tapi apsal la tangan saya nie rasa macam ada benda jer.ArgHHH..!!! encik lipas nie lagi.Nasib bek dia duduk kat lengan jer. Terasa cam dah jadi incredible hulk, saya pun tepis jer la dia dari tangan sya. Elok jer dari tingkt dua nyer katil. Awak rasa dia mati tak? Ntahlah pagi tadi saya tak jumpa pun mayat dia. Nasib bek la saya dapat tido balik malam tadi.

p/s:saya dapat kenangan buruk dengan encik.lipas. Bila dia masuk hidung saya. Pastu dia keluar dari mulut sya. EEEEuuuuuu.... geli tau. Tapi nasib bek la dia tak masuk perut saya. Nis semua gara-gara lipas terbang. saya benci lipas terbang. Nasib be la sya tak sampai fobia.Hahahaa.....en.lipas. One more time saya jumpa awak mmg sya akan belasah awak tau. =) heeeee~~~~

5 comments:

  1. aiyayai...lipas sengal mengal..tension aku..hahaha:P..

    ReplyDelete
  2. aiyayai...lipas sengal mengal..tension aku..hahaha:P..

    ReplyDelete
  3. woi...ko xper ag. jgn jadi cm aku tido pun lipas kaco gak....sama mau jawab...menderita eden wei..... nasib die tak bawak anak beranak dia kaco skali.

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, ngeri giler pengalaman2 ko ngan lipas.. Kalau aku confirm dah fobia ngan lipas.. haha, btw ni Leen roommate ko kat Pendang form 4 dulu.. wahaha

    ReplyDelete
  5. Hai leen...adoiyai...aku kenal la hg. tau tak per kengerian itu.... tp mmg seyes la dia masuk idung kuas kot mulut. so ko atie-atie la ngan lipas terbang yang mabuk... hheeehee

    ReplyDelete


You might also like:

Related Posts with Thumbnails