Wednesday, March 3, 2010

SaYaNG DokToR =)

OH.....hari mencabar saya dah bermula. Sya baru tersa macam nak buat jampi serapah si mambang tu. Nak taqu tak sebabnya...? Sebab tiba-tiba jer saya kena serangan. Serangan dari Si demam, Si batuk dan Si selsema...ala~ kenal kan yang tiga bersaudara tue. sampai hati diorang buat saya macam nie. Rasa macam nak tercabut hidung saya bcoz semalam seharian saya bersin adalah >21 kali. Time sume benda nak kena buat time nie la die serang saya. Tunggu la lepas semuanya lepas. Mungkin agaknyer die rindu dengan saya maklum lah nak jumpa sekali setahun pun susahkan.heheeh.... bak kata orang jauh di mata dekat di hati sebab tu lah dia datang juga cari saya... Pada saat-saat macam ni lah saya rasa saya sayang sangat pada doktor.... Oh DOktor, ketahui lah bertapa saya sayang kamu. ( Time sakit nie lah, hahaha)

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails