Thursday, March 4, 2010

Invitation to My Wedding.. =)

Semalam saya, huda dan khai pergi la ke Pizza Hut ( demi membelanja abg long a.k.a abg luqman yang banyak membantu dalam project tahun akhir kami). Hehehe. Mereka berdua membawa saya demi alasan supaya suasana tidaklah begitu sunyi. Maklumlah saya sangat suka bercakap. Kalau kena dengan orang yang berbual dengan saya, jawabnyer susah nak berenti (kecuali la kalau saya tido)time tu battery nak recharnge untuk kegunaan hari esok. Jadi siapa terasa diri dia banyak bercakap apa kata lawan cakap ngan saya. Tapi bukan berdebat yer..... Kite borak santai-santai jer...kan seronok macam tu.

Terasa seronok menyakat abg luqman.... almaklumlah dia sedikit senyap. jadi bila diusik sikit muka dia dah senyum malu-malu. COMEY NYER =). Waktu perjalanan pulang macam-macam topik yang kami bualkan. Oh....yer. Abg.Luqman tak boleh bercakap sebab dia perlu fokus untuk memandu yer ker? ermm.... Kalu saya cakap jer la apa susah, kite memandu dengan tangan. Gear, clutch dan break guna kaki. Jadi, mulut bukan guna untuk bekerja pun.

Mula-mula kita pergi kepada isu motosikal....baju dinner.....ahhh, comey nyer budak dalam kereta sebelah tu...lastly isu kahwin. Tetiba huda bersuara "korang jangan la cakap pasal kawin". Dalam atie pun cakap "ait, apsal la pulak budak nie". Saya tnya die balik. "Apsal?" Dalam nada gelak pastu die cakap tak sabar nak kawin la. Adoyai...!!!! Apsal la kawan saya nie..hehehehehe.

Tak per huda memang dah layak pun sebab dia dah ada calon. Saya doakan dia akan bahagia sampai keakhir hayat.Sebab dia antara kawan-kawan baik saya yang sya sayang sampai mati. Oh yer... buat kawan-kawan baik sya yang lain. Saya tetap sayangkan korang semua. sebab tanpa korang hidup sya akan sangat sunyi dan tawar...( macam air milo ais yang tak ada gula dan susu)....... =) terima lah bunga ros tiga kuntum ni --------@ -------@ --------@ sebagai tanda (saya sayang kamu)

2 comments:

  1. ai jeles bile orng ckp psl kawen!haha

    u syg ai x?:D

    ReplyDelete
  2. dear...mestilah i syg u.... coz u kn slaloo nyakat i. kalau u tak ada i mesti sunyi...tnhkz for coming in my life.

    ReplyDelete


You might also like:

Related Posts with Thumbnails