Wednesday, May 5, 2010

MaCam MaNa UnTuk MenGuRangkan Rasa nGilu paDa GiGi??? Harap berikan cadangan kepada saya.

5 Mei 2009
(5 hari sebelum Mothers' Day)

='( saya rasa sedih. Bukan sebab saya mengalami perkara yang menyedihkan atau menyakitkan. Tetapi sebab dah beberapa hari gig saya rasa ngilu. Rasa macam orang yang baru mengasah gigi (ttp tolong jangan salah paham..... saya tak asah gigi tau. Sebab perkara itu adalah haram di sisi agama). Entah la kenapa gig saya sangat ngilu. Mungkin sebab gig sensitif kot agaknyer. Tetapi masalahnya saya tak tau macm mana hendak menghilangkan rasa ngilu pada gigi saya ini. Rasanyer macam mahu menukar gigi jer, rasanyer mungkin tukar mulut juga kot. Tetapi mungkinkah perkara itu akan berlaku..AHAHAHH...sudah tentu perkara ini tidak akan terjadi kerana ia adalah mustahil. ...Oleh itu kepada sesiapa yang ada cadangan, petua or apa  sahaja yang boleh diaplikasikan oleh saya untuk menyelesaikan masalah saya bolehlah memberikan cadangan tersebut.......

1 comment:

  1. sy xde cadangan
    boley ke sy bg komen:P
    *walao oready done.

    ReplyDelete


You might also like:

Related Posts with Thumbnails