Thursday, July 29, 2010

ConVoCaTiOn DaYz..... 25/7/2010

Masa semakin berlalu tanpa aku sedar. Walau aku tak merelakan masa itu untuk pergi, ia tetap akan pergi tanpa menoleh kembali kepada aku. Apa yang tersimpan oleh aku kini hanyalah kenangan terindah bersama mereka....Mungkin pada masa hadapan akan sukar bertemu kembali.

Majlis Konvokesyen Kali -8 UMT sesi 2 bermula pada 2.30 petang. Paling penting pada pukul 1.30 ptg tu semua graduan perlu berkumpul di laluan gajah menyusur....aish betul ker tak aku panggil nama benda alah ni. Geng 8 serangkai memang tak cukup tangan dah nak bersiap-siap. Ok.....masa untuk menggelabah yer kawan-kawan.... mana lagi nak make-up...nak kejar solat zohor lagi. Rasa nak tercabut kaki aku nie... Jantung tak payah cakap la B-dump....Bdump....B-dump .....


with mama & abah
(nasib baik dua-dua pakai sedondon jer)


Gembira terlebih sikit..... =) ~~~ senyum


with aunt & angah (blue)


Askar-askar wataniah yang nak pergi berperang


adil wat pose pelik...acehhhh~~~


Geng 8 serangkai
(dari kiri: Jaja,cimoy,me,tie,juju,yaya,rere & dada)


Da Catz...... revolution of new group
(from left: ag,cimoy,juju,tie,zaza & me)

with Mr. Zaki
(Zaki lewat graduate sehari~~~~gheee...if not bole bergaya jubah sama =p)
neway thankz for instant pic

GOOD LUCK TO ALL MY BELOVED FRIENDS.....=P

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails