Sunday, November 21, 2010

Aidil Adha 2010

Salam semua.......entri ni sepatutnya dah masuk berdekad yang lalu. Tapi disebabkan kemalasan tapak tangan dan jari-jemarinya maka segalanya terbantut seketika. Neway, apa pun cuma nak share keadaan Aidil Adha di kampung eden ini..... Layan jer la yer apa yang ada ni.

Semua korban untuk raya ni berjumlah $$$$$. Lembu ada 7 ekor + mr. kambing 2 ekor.... Memang mahsyuk....sampai ke hari ni pun peti ais kat rumah ni penuh lagi dengan daging-daging korban tu. Rasanya boleh lagi kot kalau mahu membuat jamuan untuk penduduk kampung. Cewah....C-kyn kamooo ingat kamooo tu anak taukey daging ke? sob...sob...sob.... T_T



Semoga Kita Bertemu Lagi Nanti =)

1 comment:

  1. terasa mcm mangada jer ambik video sendiri...heheheh

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts with Thumbnails