Tuesday, November 16, 2010

Mega Project Skandal F-version

Selamat malam serta selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha buat semua muslimin khususnya dan semoga berbahagia dihari cuti buat rakyat Malaysia umumnya....Cewah memang dah ada gaya boleh ganti Perdana Menteri Malaysia yang seterusnya....[berangan jer...sebab memang tak mustahil kerana perkara tersebut memang dah terangkum dalam Perlembagaan Malaysia]

Sebenarnya niat malam ni nak buat benda lain tapi disebabkan telah didesak oleh adinda-adinda beta untuk melakukan sesuatu "projek" maka saya telah terikat. Ok....apakah projek tersebut? Ini adalah projek skandal mereka. Kalau anda rasa nak layan.....layan jer la.....dan memang akan ada projek skandal yang akan datang.......kita tunggu dan lihat silalah menikmati pemandangan projek skandal di bawah ini......oleh:
Mohd Fahdil Alias, Mohd Firdaus Alias &Mohd Farhan Alias


             

Adil with hoop, Aus with badminton racket & A'an tukang drummer last baut not least...tukang rekod jangan luper......
adinda beta si nur amirah
(mereka bertiga ni berangan jer lebih)hehehehehe
takper.....akak yang best nie sokong jer
*__*
(senyuman lebar di hari lebaran)

2 comments:

  1. Dah besar2 ye adik ko.. yang Aus ngan Adil tu sebijik cam muka ko~~ hehe, btw, video clip memang best!

    ReplyDelete
  2. dh si adil duk paksa aku upload kt blog...soooo layan jer la...

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts with Thumbnails