Friday, August 19, 2011

Terasa Nak Menang RM 10,000 dengan NESCAFE Chillah

Apa agak-agaknyer nak buat dengan RM 10, 000?

Bayar hutang PTPTN?
Saving dalam bank?
Jadi saviour untuk golongan yang memerlukan?

Senang jer nak menang RM 10,000 tu. hahahah acehhhh cara cakap tu macam makan kacang jer kan. Siapa yang pandai bab design mendesign ni bolehlah mencuba nasib. Korang cume perlu design tin nescafe. Kemudian tunggu khabar berita daripada pihak nescafe sama ada korang ni berTUAH atau tak?


ANTARA CONTOH DESIGN EDEN>>>>>>



~design jer la macam mana yang korang suker~


~nie sebenarnyer my first design~


~tangan jer yang sempat masuk .....ngeeeee!~

Kalau korang terasa nak mencuba nasib dengan jayanyer korang boleh mencuba di SINI
GOOD LUCK!!!!

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails