Monday, April 27, 2009

Survival......

Musim Latihan Industri yang sangat mencabar.....Memang aku rasa tahap survival nak mati. Mana taknyer pukul 7 pagi dah kena bertolak dari rumah untuk sampai ke office. Hari pertama dah menjadi sangat bengong sebab aku rasa sangat lah tak biasa ngan keadaan kat sni. Rasa cam time masuk office jer sume staff kat sini duk pandang jer..terasa cam alien la pulak. Muka aku nie ada macam muka alien ker. Nasib bek la office kitaorang duk kat tingkat atas skali ( cewah!!!! cam belagak jer kan bunyi nyer..cam office nie aku nyer la pulak.)

Well kat tingkat 3 nie, ada bilik mesyuarat, surau, pantries, meja sendiri dan yang paling penting cume kitaorang 4 orang jer kat atas nie..Act, kitaorang tengah tunggu sorang chinese guy nie baru boleh move ker pulau....sangat lah dahsyat.So before that kena la melangut dulu kat sni untuk dua minggu.....sangat la gilernyer untulk aku....

Transport kitaorang gune motor jer la........
(aku, iah, shamin, rehan).....Yeah!!!!!rempit.......

No comments:

Post a Comment


You might also like:

Related Posts with Thumbnails