Friday, January 8, 2010

Kisah AKu dan HeLa

Hahahaha.....
Akhirnya selepas 16 kali aku menuai sel-sel kanser servik nie.
Berjaya juga aku kalahkan makhluk ni.Tu la......degil benor nak
tumbuh....
Tapi selepas tumbuh aku pulak la yang x menang tangan nk uruskan
test untuk makhluk nie.MTS Assay la.....DNA Laddering la...n last but
not least Caspace Assay..
Mau juga terasa macam nak muntah. Mana tak nyer dari pagi sampai
petang duk melepak kat lab. Kadang-kadang aku nangis gak la dalam
shower room tu sensorang coz x sangka lak rupenyer projek nie mampu
wat aku jadi stress cam gini.Dah la aku nak kena bagi explaination untuk
report kat supervisor aku.
Setiap kali nak jumpa supervisor aku tue..mau pucat dulu muka aku nie.
Try jer belagak cool depan die. Walhal...kepala lutut aku ni dah nak tercabut
dari patela...
Tapi sekarang aku tak kisah. apa nak jadi pun jadi lah aku akan tetap bertahan
coz aku bior segalanyer berlaku tapi aku tetap nak graduate tahun nie.......HAHAHAHA
(p/s: sedang berkira-kira untuk aplly koje....ttp dimana yer?)

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails