Tuesday, January 12, 2010

LegA dalam Hati

10/1/2010.....2.30 petang.

Aku n Rey dah tahap nak tercabut jantung sebab nak g jumpa our "mama". Aku rasa tangan aku bergetar giler time nak ketuk pintu bilik Dr. Nakisah. Pastu Alhamdulillah masa aku terangkan progress projek pada doktor. Perjalanan projek mampu diterima dengan baik oleh doktor. Cuma biasalah tu kalau kena tegur n betulkan mana yang salah....

Pengajaran yang aku terima sepanjang menjalankan projek ni adalah aku rasakan bahawa adalah perlu untuk sentiasa bersedia untuk menerima sebarang perubahan yang ditegur untuk kebaikan. Tapi jangan menerima segalanya secara terus tanpa mengetahui kenapa harus begitu. Perjalanan perancangan kadangkala tidak akan sentiasa lancar walaupun kita mengatur dengan sebaik mungkin. Kerana Allah s.w.t shaja yang Maha Sempurna dalam merancang sesuatu...

(sekarang kena cuba berikan impression yg baik kepada supervisor)

2 comments:

  1. gudlak dear
    hope sume gona b fine...insyaALLAH

    ReplyDelete
  2. yup...thankz dear....
    tgh try my best nie.....gambate!!!! pas abis ini insyaallah aku boleh senyum pepuas kot

    ReplyDelete


You might also like:

Related Posts with Thumbnails