Friday, March 19, 2010

iDea uNtuK SKrip.... haish~~~~~ =)

19/3/2010
Location: Hustle bustle room.... iyop la tu...=)
Event: Perah otak...sampai kering

Salam buat semua...
Bunyinyer macam la aku ni sangat la mempunyai masa yang lapang selapang alam. Tapi apa kita kite curi-curi sikit. Tapi jangan la pulak jadi PENCORI ek.!! Kite curi masa skit. Saja nak bermain suka-suki. Arie nie saja jer nak bagitau au dah pilih beberapa nama yang hendak dijadikan sebagai watak-watak dalam skrip aku tu.....ngheeee~~~~ Tapi nama tue mungkin ada perubahan.....(tak perlah...ikut hati n mulut yang terasa suka ngan nama tu)

Ada 4 watak jer;

Mohd Irfan Daniel : Juruterbang
Syed Arman Hariez : Arkitek
Putri Irna Aira : Pramugari
Nur Danisha Alyan : Ahli konservasi

Skang ni...aku ngah pikir lagi..pikir nak cari nama parent untuk diorang pulak.... Haish...nama kena la padan. Kalu tak nanti jadi macam bukan ukur baju dibadan sendiri jer.... tapi ukur baju kat badan orang lain la pulak.....

Harap-harap berjaya la...tolong doakan kejayaan saya ek....

1 comment:

  1. Mohd Irfan Daniel!! Aku ingat lagi nama tu.. haha

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts with Thumbnails